alex

Nyår tagning 1

Publicerad 2014-01-02 19:06:23 i Allmänt, Minnen, Pix by alex,

 
Hur firade ni nyår? Vi käkade hos någrakompisar somjag säkert redan nämnt, vadjag inte visste innan vi kom dit va att även föräldrarna o syrran samt hennes kille va med men den delen av kvällen var endå helt ok. Mot 23 tiden körde vi iväg till rom för att se fyverkeriet, vi hann inte heltfram så vi parkerade vid sidan av vägen mitt i stan vid castel sant angelo och öppnade flaskan där. Tyckte själva grejen var rätt ball och fint ställe att stanna på endå, lite äventyrligt som jag gillar :) tyvärr blev jag lite utfrusen av dem andra, mest trist över att min kille gör så när vi e med folk. Hursomhellst, bilder på tagning 2 (i rom) får ni se imorgon hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela