alex

Finally

Publicerad 2014-01-03 10:45:27 i Allmänt,

God morgon! d va ett tag sedan som jag skrev på morgonen, kanske för jag sovit länge dessa dagar ehehe.
Även imorse var jag på väg att försova mig. Killen drog tioll jobbet strax innan sju och jag däckade direkt igen :P
Hade stället klockan så jag skulle vakna till 8 men som vanligt stängde jag bara av den i sömnen... Sen vaknade jag med ett ryck 9.10 för jag trodde klockan var mycket mer men jag blev skitglad när hon inte var det eftersom jag var tvungen att ringa sjukhuset och boka återträff. Hade redan en superklump i magen för detta då jag borde gjort detta för ett tag sedan iom att väntetiderna här e långa men jag lyckades endå få en hyfsad bra tid så jag blev skitglad :) Ska på återbesök redan den 17e jan så nu måste jag  bara boka tid för att röntgas ngn dag innan o sen kan jag mer eller mindre slappna av.
Saknar sverige där de kallar dig automatiskt för allting,nä här måste man sköta allt själv, jaja...
 
så vad ska ni göra idag? Jag hade tre saker att göra idag som jag inte skulle glömma o jag sitter o funderar på vad fasiken den tredje saken var...hmm... det kommer nog sen
Senare idag kommer andra delen (av tre) av nyårsfotona :) har redan timat inlägget så finns inga tvivel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela