alex

Back to start

Publicerad 2014-01-11 11:01:43 i Allmänt, Hår,

 
Nu blir det lite tjat omhår igen.Är tillbaks där jag startade mer eller mindre. Det är otroligt va dåligt mitt hår håller färger. Enda skillnaden är väl att längderna harlite mer färg iaf, innan var det ju så stor kontrast mellan de oranga "rötterna" och de askblonda längderna..
Funderar på att göra lite slingor istället, det är typ det enda som håller och så kanske jag gör lite lowlights oxå men jag är inte helt säker, kanske provar med lite silverbalsam först även om jag inte e så säker att det kommer funka.
Så synd endå för jag gillade verkligen hårfärgen jag lyckats få, så nära min riktiga!
Ja vifår helt enkelt se vad jag gör :P go lighter vore det enklaste men somsagt, jag gillade det dära mellanblonda...
Har ni tips så skriv gärna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela