alex

vit vinter please...

Publicerad 2013-11-28 10:35:13 i Allmänt, Pix by alex,

 
Usch silket kyligt väder, det går ner till minus 3 grader här idag! Vilket är rätt mycket faktiskt, eller säger man lite? Jag hoppas riktigt mycket på att få snö i år o att det håller sig ett tag. Sist det snöade här var februari 2012, det blev ca 7cm snö kvar på marken den kvällen och jag drog ut med vovven för att leka i snön. Hehe ni skulle sett hur glad hon blev! hon är ju svenskare än mig den hunden och tydligen saknar hon att leka i snön :P
Det var inte en själ ute den kvällen, lovar, varken bilar eller gående personer, bara jag o vovven. Folk här är så jäkla töntiga när det gäller saker de inte är vana vid och jag minns att jag blev nästan arg för alla dumheter de sa tom på nyheterna.
Tyvärr var snön borta dagen efter :( Snöar det i år så ska jag defenitift ut o fota! hehe sist hade jag inte min fina kamera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela