alex

Sunny afternoon

Publicerad 2013-11-29 19:02:36 i Allmänt, Pix by alex,

God dag på er! eller är det god kväll i sverige kanske? :) Tog sovmorgon imorse o det blev frukost vid 11. Sen tog vi hunden på promenad tillsammans,köpte en sallad och satte oss och åt i hamnen. Det var en väldigt fin dag här idag, solen stekte och bländade och luften var vindfri. Ibland önskar jag att denna "staden" kunde vara lite större än den är.. visst,det är ju lika mycket folk som i en svensk mindre stad men platsen i sig e rätt liten och att man lever inpå varandra är väl en sak som kan vara störig men det jobbigaste är att här är det inte vanligt att åka till de andra städerna som ligger brevid så man känner sig fast o inlåst på ngt sätt. Jag som är så van vid att flytta jämt har jäkligt svårt att stanna på ett ställe såhär och inte ens åka utanför denna lilla stad ibland. Längtar sååå tills jag ska upp till sverige nästa gång, förhoppningsvis i början av året så jag hinner komma tillbaka till midsommar:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela