alex

Röntgen

Publicerad 2013-11-12 10:25:21 i Allmänt, Skolios,

 
Halloj! imorse hade jag tid för att röntgas kl 8.30 ska bli kul att få se bilderna sen när jag hämtat ut dem på tosdag hehe kommer så klart lägga upp dem här oxå!
om en vecka o en dag gäller det, ska på återträff yay! Vet inte varför jag tycker detska bli kul eg, kanske för att få det bekräftat att allt står rätt till helt enkelt, fråga varför det bränner så jäkligt på mina revben och det domnar bort när jag tittar ner och förhoppningsvis få ett träningsprogramm eller iaf tillåtelse till att göra några grejer.. Just nu får jag inte lyfta mer än ett kilo! vilket e jäkligt lite ju.
Tvivlar dock att jag kommer få det dära träningsprogrammet jag suktar efter.. men samtidigt så sa min läkares assistent, när jag lades in och hon ställde massa frågor och jag berättade att jag tränar bl.a pilates, att vi skulle ta och göra det då när jag mådde lite bättre och hon var väldigt entusiastisk hehe. Vi får väl se:)
Nu ska jag fixa iordning en bananpankaka och kolla på ngn film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela