alex

Nothing to wear

Publicerad 2013-11-17 11:41:09 i Allmänt, Pix by alex,

 
Hej alla ni, Denna regninga dag ska vi på lunch hos svärisarna, inget jag direkt ser fram emot men men. Efter det ska vi ÄNTLIGEN handla. Min sambo har bara skjutit uppdet hela tiden, pust.
Saknar värmen som finns i husen/lägenheterna i sverige. Här är det typ lika kallt inomhus som utomhus fast utan vind. Jobbigt jobbigt! för man kan inte riktigt klä sig exakt som man vill... i swe räcker det ju endå att man har en hyfsad jacka. Har en sån dag som jag verkligen VERKLIGEN vill klä mig i annat än bara jeans och munkjacka så att säga..inte riktigt min stil det. Vi får se vad jag hittar på eller om jag till slut ger upp.. Behöver nog fler varma kläder så jag slipper ha sjuhundra lager kläder på mig...
Vadska ni hittapå idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela