alex

Morrn!

Publicerad 2013-11-21 10:26:14 i Allmänt, Pix by alex, Skolios,

 
..vaknat bra? :)  Som jag skrev snabbt inatt så var jag i rom igår. Var nämnligen på återbesök hos min kirurg. Han kollade mina nya röntgen och sa att allt ser jättebra ut :) sen ville han se mitt ärr så kollade han även på den sista cm längst ner som inte vill läka.. En av hans studenter tvättade såret och tog bort skorpan så han kunde se ifall jag hade en infektion undertill eller om det inte hade stängts, fy fasen va det sved!
Allt såg jättebra ut sa han :) det är bara ytan av huden typ som är öppen så dem tvättade det lite till och satte på ett stort plåster, tyvärr så fastnar detta plåstret i såret hela jäkla tiden.
Vill bara att det ska läka.
 
på vägen hem så åkte vi inom en stad som ligger vid motorvägen på väg hem.. va konstigt det dära lät XD.
För för ett par veckor sedan hade jag kollat upp online vart i landet det finns mataffärer som är bio eco och den närmaste ligger där..vilket är ca 40min hemifrån :(
Hursomhellst fick jag tag i lite saker man annars inte hittar i affärerna här tex kokosolja! :D
Så nu ska jag sätta igång med lite raw brownies o liknande mums! Fick även tag i avokados som inte kostade 3euro st o förvaras i kyl ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela