alex

Läppsmör

Publicerad 2013-11-16 13:18:04 i Allmänt, Skönhet,

 
Var precis ute och köpte dessa två läppsylerna bl.a. Det är ett tag som jag skrapar ur det sista som sitter på kanterna ur mina gamla läppsylburk så idag gick jag äntligen och köpte ny :P Var först förbi naturapoteket där jag köpte det som är av karité,med andra ord, sheasmör och är 100%naturlig,precis som jag gillar :)
Men jag har blivit lite inspirerad till att köpa en babylips på senaste o sen kostar de ju inte så mycket så jag köpte en sån oxå. Trodde det bara fanns tre olika varianter fördet är dem man sett online men där fanns ju typ 6 olika! Valde endå en av de man ser ofta. Vad har ni som redanan använt dessa fått för resultat?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela