alex

Hur fasiken ser jag ut?!

Publicerad 2013-11-27 19:50:00 i Allmänt, Hår,

 
Någon mer än jag som har dålig självbild? Pratar inte om karaktären då¨utan mest fysiskt..ansikte, hår osv..
Själv har det alltid varit så för mig, skulle jag se en person som är identisk mig så skulle jag aldrig lägga märke till det. Jag har helt enkelt svårt att se migsjälv utifrån eller hur man ska säga och detta gäller även saker som tex hår!
Ja jag vet att jag tjatar om hår o så men jag är en hårgalning :)
försöker få en bra bild medrätt ljus för att se exakt vad jag har för färg.. Har inte så himla mycket ljus hemma heller :(    Vill nämnligen se om jag verkligen har så starka röda toner i min mörka del av håret eller om d bara är ljuset/blixten. På vissa bilder ser det nämnligen ut som jag är jäkligt rödhårigo ja, DET är jag inte men endå.. Vill få det askigt så det smälter ihop med min egna färg som kommer växa ut mer o mer..
Ska försöka få till en bra bild imorrn vid fönstret :P
 
 
Ikväll blirdet lax o sallad mmmm ^^ ..ja, torsk för sambon, han gillar inte lax...jag vet, fråga inte, han är italiensk o petig som ett barn när d gäller mat! 
Nu blir det lite träning innan jag ställer mig i köket;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela