alex

Feelin goooood...

Publicerad 2013-11-15 20:25:00 i Allmänt,

 
Wow idag har jag haft en underbar dag med min rygg! Vissa stunder har jag tom glömt att jag stelopererats och kommit på migsjälv göra rörelser jag inte borde, typ böja mig i sidled. Har inte ens känt metallen :) hihi
Nu förstås är jag lite trött i ländryggen men så är det ju kväll oxå.
Har diskat mer än tre saker för första gången idag oxå ehehhh, helt plötsligt kan jag titta ner rätt mycket mera än tidigare. Hoppas på att det fortsätter såhär!
 
Nu ska jag fixa mig lite kvällsmat, killens bästis fyller år så de är på middag o jag e själv så det blir chill framför film. Ska ta fram ansjovis :P passar på då det endå bara e jag som käkar det här hemma...ja.. förutom vovven då, hon äter vad som hellst.
En gång hade jag gett henne lite rester och inte sett att det fanns en klyfta citron bland dem, senare såg jag att hon ätit allt, tom citronen men lämnat skalet XD vet inte ens hur hon gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela