alex

Ändrade planer

Publicerad 2013-11-17 17:29:04 i Allmänt, Hår,

 
Blev ingen lunch hos svärföräldrarna till slut. Tydligen hade hans mamma inte förstått att vi skulle dit o så hade hon då istället bestämt att hon skulle ses med en bekant.
Så vi stack o handlade:) Var bara på lidl iofs för allt annat är stängt på söndagar men jag fick hem liiite saker iaf :). Sen tog min kille en avokado åt mig på jobbet hihi. Han jobbar också nere i hamnen o idag jobbade han med att lasta fartygen med nya livsmedel som kommer med lastbil vilket ofta är mycket frukt o grönt av högsta kvalité! Blir alltid så glad när han tatt med sig ngt,SPECIELLT avokadosar :P dem kostar mer än 2euro styck här o ofta är de inte ens ätbara. Sen e dem nästan alltid slut i affärerna eller om de inte importerat ibland,förutom i en affär men där kostar de ÄNNUmera och de förvarar dem i kyl vilket förstör dem helt ju.
Oj vajag skrev om avokados nu :P
Längtar tills jag handlat på de andra två ställena o hoppas på att jag hittar kokosolja så ska jag börja baka lite gott o nyttigt :P Vill göra massa nyttigt julgodis i åt hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela