alex

Torsdag

Publicerad 2013-12-19 10:55:18 i Allmänt, Pix by alex,

Oj vad tiden går!på tisdag är det julafton redan...vart tog december vägen?
aaja, får sluta tänka på det annars blir jag bara stressad o får inget gjort.
Har endå allt mer eller mindre planerat, imorrn tex ska jag o en kompis in till rom för att köpa lite presenter, eller jag ska iaf köpa presenter hehe. Har varit i alla affärer här i stan men det finns inte ett skit i min skitstad XD
Igår lyckades jag städa en hel del här hemma, känns inte såhär  rent hemma hos mig sen innan operationen och som ni såg så julpyntade jag även lite i hallen hehe
Tror att vad som "stressar" mig mest är attvi antagligen kommer gå till alla min killes släktingar den 25 eller 26 eller både tom o jag hade tänkt baka ngt eller göra ngt iaf... det e lexom de andra äldre kvinnorna som lagar all mat (som jag kommer hata) så jag vill oxå göra lite effort. Grejen e att jag hatar att baka o laga etra mat på begäran eller typ bestämd tid/datum... jaga älskar att baka o laga mat o alltmen detär som att måla för mig, det kommer bäst med instinkten och lust, annars är det bara tråkigt:P
Men ja, får väl ta söndag eller ngt till att fixa allt sånt
 
Nu ska jag hoppa in i duschen!cya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela