alex

Tända ljus

Publicerad 2013-12-08 08:56:45 i Allmänt, Pix by alex,

 
Godmorgon på er i fina läsare, verkar som att snön kommit till de flesta städer i sverige nu..Kan ni skicka lite till mig? :) Känns inte som att det är jul om lite mer än två veckor men imorse när jag steg upp vid sju för att göra frukost så tände jag iaf två ljus somjag satte på bordet medans vi åt för att sätta lite stämning och fira andra advent hihi.
Just nu sitter jag på rummet o surfar runt lite med ett tänt doftljus här brevid som börjar nästan ge mig lite huvudvärk av doften..god men stark! Ska ta en paus i surfandet och göra min andra frukost, favoriten, bananpannkaka och en kopp kaffe X)
 

Kommentarer

Postat av: Emi

Publicerad 2013-12-10 20:55:31

oh vilken fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela