alex

Svaret är Ja

Publicerad 2013-12-18 00:59:00 i Allmänt, Hår,

..jag har ändrat hårfärg :)
Var missnöjd med min hår färg sen ett bra tag nu. Rötterna var hasselbruna och längderna var ljusblonda på ett konstigt färglöst sätt och resultatet blev att mitt hår såg trist ut i och rötterna oranga.
 
Tanken är att komma tillbaka till min naturliga hårfärg men jag ville vara säker på att göra det på bästa sätt.
Körde till slut nr.8.1 från rötter ner tills där den oranga/hasselfärgen slutade och  nr.8.3 på resten(längderna).
Blandade även i väldigt lite av nr.7.0 i båda satserna. (ville ha i 8 men hade bara 7 hemma:p)
 
Nu ska jag bara vänta att färgen lägger sig samt ljusnar lite för att komma till resultatet ;) men jag gillar färgen redan nu faktiskt!
Tycker de två "delarna" av håret smälter ihop väldigt bra nu.
 
 innan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela