alex

Sista dagen på året

Publicerad 2013-12-31 12:45:57 i Allmänt,

Hur gick året såhär fort eg? Tycker verkligen dagarna flugit men endå så har 2013 varit ett år fullt med förändringar.
Tillsammans med nyår är det nu ett år sedan som jag följer den dieten jag följeroch en ny sida avmig väcktes till liv. Träna gör jag dock sen flera år tillbaka.
 
Var på bio och såg Frozen igår :) någon som vet vart den ska utspelas? i norge kanske? hehe
 
Har vaknat med en sämst känsla, en slags grop eller knut i magen. Borde nämnligen ringa och boka tid hos läkaren för väntetiderna är ofta långa och jag borde pååterträff 3månader post op vilket är nu den 7e jan men antagligen blir det lite senare eftersom jag inte hunnit ringa. Det e sjukt hur oorganiserade dem är i Italien,man får göra allt själv och jag som varken är van eller särskilt bra på sånt där (på att minnas ;P) har inte fått det gjort än, man måste nämnligen ringa sjukt tidigt på morgonen och det är inte ens alltid man kommer fram och imorse lyckades jag inte vakna så nu mår jag dåligt över migsjälv.
Sen hade jag ngn konstig dröm som jag inte riktigt minns men ni kanske vet,det är inte alltid just VADman drömde som får en att ha en dålig dag eller liknande utan det är mest känslan som blir kvar i en.
Minns bara att ngt hade hänt och dem var tvugna att gå in och spänna åt en skruv i min rygg fast framifrån...ja, cp ;P
 
Är även aningen spänd inför ikväll. För en gångs skull har vi planer på nyår även om det inte är något speciellt.
Vi ska käka restaurangmat hos min killes kompis tillsammans med hans tjej och sen ska vi in till rom och öppna en flaska champagne på torget (vet inte vilket dock) och efter det skulle vi till ngn pub men jag är inte säker på att det sista är något bestämt.
Inte riiiktigt vad jag skulle valt att göra ikväll men bättre än inget. Ärväl spänd för att jag vill inte förvänta mig något och sen bli besviken som alla andra år. Det ENDA som är helt klart bestämt är att käka med detta andra paret,även för att maten är redan beställd och det är delen jag inte tycker verkar så rolig.
 
Måste minnas att ta med kameran iaf :) medden kommer jag iaf ha lite kul ihihi
 
Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela