alex

Osäker framtid

Publicerad 2013-12-20 09:23:01 i Allmänt, Hår,

 
Morgon alla ni, trodde att idag skulle bli en rolig dag med pakethandlande inne i rom, det var vad jag och min kompis kommit överens om att göra idag och därför har jag inte varit i stan o letat ihjäl mig efter presenter där istället, nä, jag har sparat pengarna till idagäven om jag inte gillar att köpa presenter såhär sent.
Men igår eftermiddag när jag hörs med kompisen så hittar hon på olika ursäkter för att inteåka idag, saker som att hon trodde vi bestämt att vi skulle gjort ngt annat istället :S men till slut säger hon att vi ska höras idag för att bestämma.. Varför kan folk inte bara vara ärliga? aaja, ska taoringa henne nu, håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela