alex

Orkar inte

Publicerad 2013-12-13 12:05:51 i Allmänt, Hår,

God morgon fellas! Glad lucia föresten! Saknar lite att man firar det..är rätt konstigt, hon är endå ett italienskt helgon men man firar inte det här... kanske någonstans i sicilien kan jag tänka mig eftersom lucia var därifrån och i italien har varje stad ett helgon som de firar..dåbrukar man sättaupp lite stånd i stan o så har de en staty på helgonet de brukar flytta o sätta på det stora toget i stan eller liknande...men alla städer firar lite olika..där jag bor firar man Santa Fermina som brukar vara i vår om jag minns rätt :P 
Nu måste jag ut o handla lite men orkar inte :C  eller det är väl inte att jag inte orkar utan snarare att jag har ingen lust, idag är det mulet o kallt ute o det känns så onödigt att klä på sig o massa för att köpa två saker..men men.. man måste ju luncha oxå :P
Ikväll ska killen iväg på jobbmiddag så jag är ensam hemma... ska troligen skypea med bästisen ;P
Hon har hemtenta idag så Lycka till lilla Emi!!!!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-12-22 01:18:38

Haha awww va gulligt :D såg det lite sent bara xD jag har inte fått svar än, trots att läraren lovade svar denna veckan :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela