alex

Nyårsklänning införskaffad

Publicerad 2013-12-20 23:09:11 i Allmänt, Inköp,

Tjohej! Så till slut åkte vi intillrom som tur va :P Hade typ alla julklappar kvarattgöra nästan och då även dem från min killes sida eller "vår" sida men till hans föräldrar o bror. Kände inte av hur pass stressad jag var förns vi satt i bilen på väg hem igen vid kl 18. Fick nog köpt allt som stod på min mästeköpa-lista :p Det händer inte så ofta hehe
Tom denna klänningen som min Bästis hadeköpt o visat mig i sverige (via whatsapp) som jag faktiskt själv ville ha fanns kvar :P eller ja, jag hade tur..Fanns en jäkla massa i storlek 38 kvar och en i 36...jag som e rätt liten i kroppen varsäker på att jag skulle behöva 34somtyp alltid på HM men jag tänkte endå prova 36:an, man vet ju aldrig o ibland kan de sitta bra endå men kanske inte perfekt...men detta var heltcp! för den satt så perfekt att jag nästan ville prova 38:an! :o  Jag skiter endå i siffran på kläderna, sånt kan bero på så himla mycket o då inte bara på ens kropp utan även plagget iaf så blev jag skitglad hehe.
 
Köpte Även alla presenter:P trodde aaaldrig jag skulle hinna det men det gjorde jag :) iofs blev det typ bara det men det var kanske lika bra såjag intekände mig dålig för allt jag inte kunde köpa till migsjälv hehe, sen ska man tillbaka dit i januari-februari när det e REA!!!!!! yay! DÅska jag ge gärnet o slösa pengar muahhaha XD Nä men inte slösa men man får typ 3 ggr så mkt kläder.

Kommentarer

Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

Publicerad 2013-12-21 00:44:21

så fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela