alex

Mums

Publicerad 2013-12-04 18:44:33 i Allmänt, mat,

 
Käkade precis mitt mellanmål efter träningen.det blev grekisk yoghurt blandad med lite sojamjölk och lite proteiner jag tydligen hade kvar, min skitgoda mandelmusli, kanel och gojibär och vid sidan om lite mango.
 
Behöver verkligen köpa in nya proteiner bara det att jag vill köpa in ett speciellt, nämnligen den fr fitnessguru eftersom den e en av de fem naturliga och då blir problemet hur fasen ska jag kunna fixa dem nu?
De skickar nämnligen inte till italien :(
 
Träningen gick bra iaf :) körde på med biceps och rumpa. Även om jag inte kan träna exakt vad som hellst än och får inte vrida eller böja ryggen samt lyfta tyngder så går faktiskt övningarna bättre att utföra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela