alex

Just like that

Publicerad 2013-12-09 17:59:14 i Allmänt, Hår,

Ok nu behöver jag er hjälp, vad tycker ni om min härfärg eg? själv kan jag inte bestämma mig, ibland gillar jag den rätt mycket medans andra stunder så tycker jag den första decimetern ser lite för orange ut, beror lexom på i vilket ljus jag står. På något foto såg det så askfärgat ut att d såg grått ute hehe.
Jag vill ju låta min naturliga färg växa ut men det är ju viktigt att man trivs i sitt hår under tiden man växer det långt eller växer ut färgen (i mitt fall båda XP) Så jag funderar på att göra lite slingor för att ljusa upp det lite, få bort lite orange och blanda ut min 3cm-utväxt som just nu är en rand med resten av håret.
Tycks?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela