alex

Julklappsteaser

Publicerad 2013-12-27 18:14:04 i Allmänt,

Tja! Sorry, har inte kunnat blogga alls på flera dagar. Eftersom vi inte firar jul hemma hos oss så e vi typ aldrig hemma under julen. Vi vaknar, gör oss i ordning, tar ut hunden o sticker dit vi ska sen kommer vi förbi för att ta ut hunden (o mata så klart) o kanske byter om sen drar vi till nästa ställe o när vi kommer hem är klockan helt klart efter midnatt så vi har kort sagt gått o lagt oss direkt och så har det alltså varit i tre dagar o kunde varit även idag men jag orkar fan inte med en dag till!!!! redan igår vaknade jag jäkligt irriterad på hela alltet.
Men jag har en plan, fr.o.m nästa år ska julen bli rolig o mysig för mig med!
Det började med att tanten sa arrogant igår att nästa år ska vi fira hos oss o jag ska minsann fixa allt..Blev först lite nere för hon sa det så jäkla taskigt men när det lagt  sig så började jag fundera på det hela o tyckte fan det var en bra idè hehe, o tänka sig att hon sa så för att få mig att bli "rädd"o osäker.
Så nästa år ska vi inte bara fira jul hos oss utan även på mitt sätt :) vilket vill säga med svensk o nyttig mat o alla andra svenska traditioner muahahha sen ska min bästa vän komma o fira med oss o vem hon vill ta med :) Hon är den viktigaste personen i mitt liv tillsammans med min kille så det ska bli hur mysigt som hellst!
Sen kan det hända att nästa jul blir den sista för min lilla vovsing eftersom hon e rätt så gammal o jag hatar redan som d e nu att hon e så mycket ensam dessa dagar. De andra personerna här fattar inte, här ser man inte djur för vad dem är medans jag har vuxit upp med hundar o halva min familj har alltid bestått av djur som vi gett mycket kärlek till och ansett som en del av familjen.
 
Två teaser bilder på några av mina julklappar... kommer läga upp endel av julklapparna senare nån dag. Tyvärr har jag en hel del o fixa här hemma dessa dagar då vi bl.a kommit hem o kastat av oss de illaluktande kläderna varje dag under julen, samlat på oss tvätt, disk, damm m.m :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela