alex

Illa

Publicerad 2013-12-09 21:27:00 i Allmänt, Skolios,

Vad jag stör mig på såna här dagar. Det har inte varit en dålig dag direkt utan jag har ätit något som va dåligt på restaurangen igår så jag har kort sagt haft ont i magen av o till hela dagen, så fort jag sätter igång och rör på mig. Sen har jag även jäkligt många spasmer (?) i ryggmusklerna idag vilket är otroligt jobbigt,längtar såååå tills jag är lite mer läkt och slipper dessa..sen har jag även ont i ischias och musklerna där i närheten.. Fan, känns som jag sitter o klagar på massa nu hehe men eg ville jag bara komma till att jag varit tvungen att skippa träningen idag oxå :( skulle tränat igår men sen fick jag aldrig tid till det för vi var typ aldrig hemma så jag tänkte göra det idag men så hände allt detta.
Är antagligen så sliten i ryggen för jag var på en massa ställen igår.  Vanligtvis hade jag kört på som vanligt, lite smärtor brukar inte hindra mig men sen operationen väljer jag att lyssna på min rygg och låta den bestämma, jag är trots allt bara 2 månader post op...Låter kanske mycket i vissa personers öron men känner man till denna operationenså vet man att 2månader är ingenting och jag e fan ett mirakel! ...eller min återhämtning är.. Folk brukar inte må som jag gör sen jag var 5½veckor post op förns de är iaf 3 månader post op. Måste påminna mig detta ibland för att varva ner och inse att jag inte kan bete mig som en 100%frisk människa än.
Oj vad jag babblade på nu :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela