alex

Kommentarer

Postat av: Terése Bouvier

Publicerad 2013-12-15 18:51:32

Vilket härligt ställe, och superfina kort! Tror jag och min hund skulle älska att vara där också :D

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

Postat av: vendela

Publicerad 2013-12-15 22:17:30

underbara bilder! :)

Svar: Tack så snällt^^
Alex

Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Publicerad 2013-12-16 10:02:28

Nu för tiden tar de oftast inte från höften här i Sverige, men de använder sig fortfarande av det i vissa fall där det krävs mer ben eventuellt vid operationer på vissa vuxna mm vad jag hört :)Annars tar de bara från kotutskotten på de kotor som opereras och maler ner till små benflisor :)

Svar: Jaha:) på mig tog de både från höften och kotutskotten sen togs inte mina diskar bort utan benmassan ströddes på bakifrån men vet inte exakt vart..Något jag får fråga läkaren när vi ses i januari :)
Alex

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela