alex

Första advent

Publicerad 2013-12-01 16:16:12 i Allmänt, Pix by alex,

Undrar hur många som använt denna titeln idag..:P
Tyvärr är detta med advent inget man direkt gör eller firar eller hur man ska säga, här i italien.
Själv har jag inte direkt julpyntat än och jag vet inte hur mycket julpynt det blir i år. Hade velat göra det mysigt här hemma med ljus o adventljustake och såna fönsterstakar som inte existerar här men huset är totalt kaos och utan plats för grejer pga renoveringen som aldrig verkar bli av men jag har iaf tänkt att pynta sovrummet och hitills har jag satt upp en ljusslinga som jag köpte i förrigår, var väl därför den åkte upp på en gång :)
 
Vad ska ni göra denna mulna första advent? Ikväll ska jag o killen på bio och se hunger games inne i rom ikväll med hans bästis o bästisens tjej..ska bli mysigt att få komma ut lite och klä upp sig något. Kompisens tjej är även rätt lugn, problemet är väl kanske just att hon är fööör lugn, lite tråkig lexom och har aldrig druckit alkohol i hela sitt liv så hon är aldrig med på att ta ett glas vin..rädd att tappa kontrollen eller något
Men det viktiga är väl att hon är snäll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela