alex

Det blev lite jul hemma hos oss också till slut

Publicerad 2013-12-18 17:35:24 i Allmänt, Inredning,

 
Hade inte tänkt sätta upp granen i år heller då vårt hem är ett enda kaos o inte direkt fint för det stora renoveringsbehovet det har :P Och det ärju skitsvårt att få julstämning o njuta av att pynta när huset är på det sättet! men samtidigt ville jag pynta, inte för att jag ser så himla mycket fram emot jul i år heller utan det är väl själva mys-stämningen jag saknade lite och förra året blev det ingen gran, mycket för att jag inte alls såg fram emot julen då, ville bara att den skulle vara över.
Så jag tog bara toppen av vår plastgran och satte i en kruka med rosett så nuhar vi också något att sätta klapparna under :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela