alex

Biokväll igår

Publicerad 2013-12-02 15:22:58 i Allmänt,

 
Var på bio i rom igår som jag nämnde, vi såg Thor istället för hunger games. Innan bion gick vi i några affärer och käkade, majoriteten ville äta på mcdonalds... jag fick testa en sallad som de har med oliver,ägg och potatis i..tror det skulle vara tonfisk i men jag fick inte det i min.
Men vad knepigt det är att käka på mackedonkan om man inte käkar kött,vitt bröd eller friterat :/ Det jag tog var enda valet jag hade och det var inte så många kcal i heller så det var inte en hel portion,mer som en bantningsportion.
Kvällen var helt ok men inget speciellt. Tummen upp för att jag fick med mig hem ett kilo gojibär iaf :) Och supergoda oxå¨!
Killen o hans kompis skulle till livsmedelsaffären där i köpcentret vi var på för att köpa snacks till bion och jag hade bett honom att köpa gojibär o ta 2 paket eftersom de är svindyra på alla andra ställen men istället hittade han aldrig dem jag bad om men utanför affären hadede ett stånd som sålde just karameller, nötter o gojibär! hihi ett kilo för 15euro..det är rätt billigt här i ita :) vad kostar dem i swe? skulle inte bli förvänad om det var billigare där.
Saknar er svenskar!!!!
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-12-02 15:31:59

Vad kul med bio besök! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela