alex

23 Things u didn't know

Publicerad 2013-12-18 09:51:27 i Allmänt, Pix by alex,

 
 
*Jag älskar frukost.
 
*Jag är egentligen en morgonmänniska men har endå mina perioder då jag inte lyckas vakna innan kl 10.
 
*Gillar att göra nya saker.
 
*Har aldrig varit på en riktig semester.
 
*Hatar att jag tillhör två olika nationer.
 
*Älskar att lära mig nya grejer.
 
*Har lidit av svår depression i över 8 år (har kommit ur det förstås;) )
 
*Har gröna fingrar.
 
*Hade chansen att bli modell för elite men jag tackade nej.
 
*Blir lätt smittad av andra personers humörsenergi.
 
*Min favorit årstid är våren häri Italien iaf o i sverige sommaren.
 
*Favorithögtiderna är valborg och halloween, två av sakerna man inte firar här iaf inte som i swe.
 
*Hade alltid höga betyg utan att plugga så värst.
 
*Har varit tillsammans medmin pojkvän i över fyra år.
 
*Min hund är svensk och född i Ystad :P
 
*Kan sitta vid datorn hur länge som hellst och kolla på bilder.
 
*Blir nästan aldrig arg och när jag blir det så går det snabbt och lätt över.
 
*Härstammar eg från två rätt så bra utbildade familjer och har bl.a medicin, ingengörer, kompositörer mm i familjen.
 
*Flyttade till sverige strax innan jag fyllde sju och lärde mig flytande svenska på 6månader.
 
*Är en sprallig tjej.
 
*Sminkar mig typ aldrig förutom på vintern händer det lite oftare.
 
*Spelar diverse instrument.
 
*Är släkt med magnus uggla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela