alex

2013 - lots of pictures!

Publicerad 2013-12-21 22:00:00 i Allmänt, Minnen, Pix by alex,

På stranden med hunden i början av året
Ja, ahem.. tyvärr fyllde jag inte två utan 23
Just d!, sen åkte jag till sverige! :D Var hos bästisen i 12 dagar, vi firade Även påsk tillsammans. Här är vi och ser OZ på filmstaden :P
Här sitter jag i bilen på väg till Romix:) en seriefigursmässa
..och vi hade tagit med oss plasten att slänga...vi glömde dock bort det och denna bilden är tagen på väg hem
I kvarteret där mina svärföräldrar bor finns detjäääkligt många katter som förökar sig hela tiden..men dem är så söta ^^
Första maj firarman för fullt i Italien! I år var vi på restaurang med min killes kompisar o deras tjejer
Denna sommaren har jag tränat som aldrig förr! 
Diverse bilder I guess..
Ah! här har vi kommit hem efter att ha varit ute o käkat pizza på vår årsdag..Vi säger att vi inte firar det men d slutar alltid med att vi endå gör något den dagen haha
Här har jag roligt med mobilkameran på stranden
no comment
Det började blomstra på balkongen, här har vi salvia, potatis, avokado, jordgubbar och basilico
En dag ville min kille cykla till stranden vi brukar åka till...det blev 15,3km dit o sen tillbaka igen men faktiskt inte så jobbigt. 
 
Endag kommer killen hem skallig..Vad gör man?
Killens Bday..han bestämmer sig för att äta glass i en stad 40min bort...efter att ha varit på restaurang..
Vovven på en stadspromenad
Här gör vi allt själva ;)
Bilden säger allt
40min bort igen..
Stadspromenad igen..
Balkongen igen
Här har vi precis rengjort hela huset OCH hunden inför den stora operationen :)
40min bort igen... fasen va d hoppar nu 
Efter operationen,väl hemma
Efter o Före
En mur
Här har vi en rätt så ny bild..märker att jag lutar fortfarande en hel del:( Det känns oxå, när jag sitter ibland så lutar jag mig åt vänster om det finns ett armstöd
outfit
Krabba i snäcka.Här är vi på promenad i stan på hamndelen
Rygg
Frukost, Favoritstunden på dagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela