alex

Nya favvebutiken

Publicerad 2014-01-18 10:58:20 i Allmänt, mat,

Efter återbesöket på sjukhuset i Rom igår så körde vi inom en affär som min kille skulle till o sen hade vi tänkt att på vägen hem skulle vi inom den dära butiken som vi var i sist där jag köpte bl.a kokosolja. Den affären ligger dock i en stad mitt emellan rom o där vi bor så det hade blivit en liten omväg men sen såg vi en reklamskylt på en annan eco bio mataffär inne i rom som skulle ligga 300meter från där vi var just då så jag tänkte vi kunde köra till den o se om dem hade det jag behövde så slapp vi köra inom den andra ju och OMGGGGGG den va sjukt mycket större än den andra :P Inte alls så stor eg men som en liten livsmedelsaffär...den andra var typ bara ett hål o de hade inte alls lika många grejer så jag handlade på mig lite för det är inte varje dag man är inne i Rom o dessa affärerna är än så länge jäkligt sällsynta här o som jag tidigare berättat så säljer vanliga livsmedelsaffärer inte så mycket annat än onyttigt o "typiskt".
Så jag blev iaf skitglad o vi handlade för 80euro!! A lot I know...men sakerna här kostar när det inte e vanligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela