alex

Blir det idag?

Publicerad 2014-01-15 06:39:32 i Allmänt, Hår,

Idag skaffar vi en "ny" bil, killen åkte iväg med tåg för en halvtimme sedan för att hämta den, var tänkt att jag skulle hänga med först men även om jag mår rätt bra med min rygg så är det nog bäst att undvika en dag med 7h tågresa och sen 4h bilresa. Suger lite för jag hade sett fram emot att se lite nytt omkring mig. Så med andra ord är jag ensam hemma idag, tippar på att killenkommer hem vid nio ikväll men det kan nog bli mycket senare också. Som tur är följde en kompis med honom istället så han behöver inte köra hela sträckan själv hehe.
 
Så idag ska jag, förutom att fixa ett par saker här hemma, skypea med bästisen och kanske fixa till mitt hår lite. Vill inte ändra alltför mycket på det,bara göra det lite mer naturligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela