alex

Kaffe o rygg

Publicerad 2013-12-23 16:03:55 i Allmänt, Pix by alex, Skolios,

Sitter här och dricker mitt kaffe, killen har precis dragit till rom för att köpa mig en julklapp... snacka om att vara i sista minuten XD
Själv ska jag snart sätta igång o fixa lite här hemma o kanske baka något till imorgon o dagarna efter plus att jag ska träna och duscha.Jag hoppas att detta blir en bra o trevlig jul, inte som förra året.
Har börjat känna en konstig irriterande o ibland svidande känsla i övre delen av ryggen på en viss punkt av skuldermusklerna, tror det är min hardware som bråkar o skaver faktiskt, hoppas det inte blir värre än såhär bara :S 
Som det är nu står jag ut med det och jag känner bara av det lite o mest om jag gjort ngt speciellt som burit kassar eller ngt. Förutom det så mår jag rätt bra med ryggen :) muskelspasmerna har blivit liite färre och jag rör på mig rätt så normalt, så normalt faktiskt att jag glömmer att använda mig merav benen ibland då jag endå lyckas böja mig framåt en hel del, tyvärr borde jag inte göra det än bara och sen kan jag få en konstig smärta vid slutet av steloperationen...en smärta som inte direkt går att förklara, det bara känns fel typ..
Nu kanske det verkade som att jag endå har en massa smärtor o så men jag e jättenöjd med min rygg o hoppas det förblir så om inte bättre :)
 
På bild kan ni se mitt nya läppstift från Kiko som jag visade upp häromdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alex

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela